Voorstelrondje

 

Hallo allemaal, laat ik me even voorstellen. Ik ben Blue Kadin van de Kilstoom (noem me maar Blue) en ik ben 3 jaartjes jong. Ik heb hiernaast nog 9 andere broertjes en zusjes. Mijn zusje Merel heeft eerder dit jaar ook een nestje gehad, dus inmiddels mag ik me tante noemen. Mijn moeder is Sansa Willow van de Zevenhuizerplas en mijn vader is Karolottes Kay Malik.


 

 

 

Samen met Arthos (roepnaam Wolfgang) krijgen we straks een aantal pupjes. Wolfgang is die knapperd die momenteel op de Cover prijkt van het tijdschrift, Onze Hond, een nationale beroemdheid dus…

 


Voordat we door onze baasjes aan elkaar gekoppeld werden, (Gelukkig vond ik Wolfgang ook erg leuk en heb ik hem weten te verleiden met mijn lekkere luchtjes tijdens de loopsheid😍😍) hebben de doctoren eerst een aantal testjes gedaan… die zijn we alemaal goed doorgekomen.

We zijn beiden ECVO vrij, DM vrij, Dwerggen vrij en HD A. en ED vrij.

Deze goede eigenschappen kunnen we dus al mooi doorgeven aan onze kinderen.

Nou…. Zoals je hebt kunnen lezen ben ik inmiddels ruim 5 weekjes drachtig. De eerste weekjes vielen niet mee hoor. Ik voelde me niet lekker, had weinig trek en ben ontzettend moe. Tja…. Grote mensen moeders zullen hier wel weinig vernieuwends in horen.

Toen moest ik ook nog mee met de auto naar de Dierenarts voor een echo. Dat was echt geen pretje hoor want auto rijden is niet mijn grootste hobby.

Dus ik laat me nu lekker verwennen, ’s avonds lig ik heerlijk voor de kachel en verder graag lig ik ook in de bank samen met mijn twee huisgenootjes, de katten. Jammer voor de baasjes maar die passen dus niet meer op de bank.😜😜😜

Daarnaast ga ik alleen nog voor het lekkerste eten, kortom beetje misbruik van de situatie maken. We hopen jullie komende tijd verder op de hoogte te kunnen houden van de zwangerschap en strakjes ook natuurlijk met het reilen en zeilen van de pupjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang