Weer een weekje verder (week 6)

 



Inmiddels zijn we nu 6 weekjes onderweg met de zwangerschap. Volgens het bazinnetje begin ik een mooi rond buikje te krijgen. 

Ik voel me in de ochtend nog steeds niet altijd even lekker (en moet soms zelfs een beetje overgeven). In de avond gaat het gelukkig weer wat beter en lust ik graag lekkere dingetjes.πŸ˜‰πŸ˜‰

Mijn bazinnetje (Wendy Jonkergouw) mag namens mij verslag doen van alles rond mijn nestje. Zij zal jullie strakjes ook heel veel fotootjes delen. 

Voor alle vragen over mij en mijn pupjes kunnen jullie haar een mailtje sturen op b.w.wolfjes@gmail.com.  Maar jullie kunnen ook contact opnemen met Marijke Saarloos per mail op saarloos@kilstroom.nl

Ja..... jullie lezen dat goed. Marijke Saarloos, dochter van Leendert Saarloos. Marijke en Wendy zijn namelijk familie van elkaar. 

Ik ben namelijk het eerste Saarloosje dat Wendy zelf heeft (zelfs de eerste hond) maar de jarenlange ervaring met Saarloosjes komt natuurlijk bij Marijke vandaan.  Tot op heden hoor je me nog niet klagen😜😜. 

Ook ben ik dus de eerste zwangere hond bij mijn bazinnetje maar we krijgen heel veel hulp van Gerard en Marijke, 😍😍 die staan ons met raad en daad bij. 

En zo op naar weekje 7.......

Reacties

  1. De tijd lijkt voorbij te vliegen :-) laat je maar goed verwennen, nu is de tijd uitermate geschikt om daar een beetje misbruik van te maken (lol)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang