1 weekje oud.....jong

 

Langzaam begin ik hier te wennen aan het mama zijn, kinderen wassen en schoonmaken, kinderen eten geven, kinderen tukje laten doen en dan kan ik mooi even mijn plasje en πŸ’© doen, mijn beentjes strekken en beetje gaten graven in de tuin, ook beetje eten en dan even rusten. Daarna begint de hele riedel weer van voren af aan. Het lijken soms wel kleine monstertjes zoals ze op hun maaltijd aanvallen maar ze groeien dan ook enorm hard.😊

Ik vind het best dat mensen die ik goed ken, af en toe komen kijken naar de kinderen. Maar alle vreemde gezichten moeten nog op afstand blijven hoor. Ze kunnen zichzelf nog niet verdedigen hΓ©, de kinderen, dus dat doe ik dan maar voor hen. Niet dat ik bijt hoor maar ik laat wel een kleine waarschuwing horen.

Baasje en Bazinnetje hebben ook hun best gedaan (moeten doen) om mijn vertrouwen te verdienen maar dat hebben ze zeker niet onverdienstelijk gedaan.πŸ˜‰ Die heb ik de eerste dagen ook heel nauwlettend gade geslagen als ze bij de kinderen kwamen kijken en mij steeds voorzien hebben van een schone werpkist. Ja zelfs daar heb ik mijn personeel voor….πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.











Reacties

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang