De melkfabriek


Hallo allemaal 

Julie denken dat ik nog steeds flink aan het uitrusten ben van de bevalling maar niets is minder waar.  

Je moest eens weten hoeveel moeite het kost om die melkfabriek draaiende te houden.πŸ˜„πŸ˜„


Ik heb vandaag dan ook iets meer gegeten dan normaal maar alles voor een goed doel hΓ©. 8 mooie kinderen moeten allemaal goed te eten hebben.

Ik heb mijn mooie slanke taille al weer helemaal terug🀩🀩, wel heb ik een beetje een hangbuikje nu maar ze zeggen dat dat straks allemaal weer goed komt. Nou gelukkig maar. Stel je toch een voor dat ik zo de rest van mijn leven er uit zou zien😱.


Wat zijn ze (nog😜😜😜) schattig hΓ©. Wacht maar tot ze straks gaan rondstieren.πŸ₯³πŸ₯³.




Reacties

  1. OMG .....heerlijk dit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schrok al .....6.28 ? nou nee hoor ...15.28 !!! gr Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig, die kreungeluidjes..... Geniet ervan, Wendy! groetjes , Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang