Hieperdepiep Hoera

 


Het is gelukt, we hebben het gedaan.........

Het heeft even geduurd want ik was dinsdag al volop aan de wandel. Drentel, drentel heen en weer.  Dan weer beetje wandelen, proberen de bodem uit de kist te graven en ga zo maar voort. 

Maar vandaag is het dan toch gebeurt. Gepaard met heel wat buikkrampen (poeh poeh....), maar dat schijnt erbij te horen zegt mijn bazinnetjeπŸ™„πŸ™„. Bazinnetje en de vroedvrouw euh man zijn niet van mijn zijde geweken. 

En nu hebben Wolfgang en ik wel 7 kinderen. Ze zijn allemaal wolfsgrauw van kleur net als Wolfgang en ik.

En er zijn 5 jongedames en 2 jongeheren geboren, mocht je het nog niet aan de foto hebben gezien. 

Ik kijk een beetje met argus ogen naar het bazinnetje als de kinderen oppakt maar ik weet dat ze het goed bedoelen, dus laat ik het toe. Na de bevalling heb ik een mooi schoon kleedje in de werpkist gekregen want ik had er een beetje een kliederboel van gemaakt.😁😁

En nu ga ik eerst lekker uitrusten van al dat harde werken. Mocht je interesse hebben in een pup, vergeet dan niet te mailen naar:

B.w.wolfjes@gmail.com  of saarloos@kilstroom.nl 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang