Kerstdaagjes 2022, net een beetje anders

 Hallo allemaal,


De kerstdaagjes zitten er weer op. Deze keer weinig rust voor baasje en bazinnetje.

Omdat er toch wel 8 pups kwamen werd de werpkist alweer een beetje klein, dus die is een stukje gegroeid πŸ˜€. Nu kan ik makkelijker een keertje mijn beentjes strekken en even gaan verliggen.
Ook hebben ze er voor gezorgd, dat als de pupjes straks wat groter zijn en lekker kunnen wandelen en ravotten er zowel binnen als buiten een speelparadijsje voor ze is. Baasjes... goed gedaan hoor, hard gewerkt deze kerst.😘 dank je wel alvast namens al de kinderen.

Ook heb ik steevast gezelschap van baasje of bazinnetje die 's nacht bij me komen slapen. Nou ja.... wat ze slapen noemen want de kleintjes maken best wel veel kabaal. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ En dan moet ik er nog geregeld even uit voor een plasje natuurlijk.

Maar jullie komen natuurlijk ook hier kijken voor FOTO'S en VIDEO'S want dat is toch veel leuker dan lezen. Nou hier komen ze dan hoor:



















Reacties

  1. Wat heerlijk om te zien πŸ₯°ze zijn allemaal even mooiπŸ’•

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang