Kijken of ze al gegroeid zijn

 

Gisteren hebben baasje en bazinnetje zo goed als het kon, de kinderen proberen te wegen. Ik heb natuurlijk een handje mee geholpenπŸ˜‚. Maar het is gelukt hoor.

Wogen de kinderen bij de geboorte gemiddeld zo’n 400 gram, nu een weekje later zitten we al op ruim 800 gram. Dat gaat dus de goede kant op. Nog even en ze zijn groot.

Ook heb ik gisteren weer mijn eerste rondje buiten gelopen, wat was dat leuk. πŸ˜ƒπŸ˜ƒIk had er ook echt zin in. Ik had al eerder voor de poort mijn hints gegeven dat ik er graag uit wilde maar nu heb ik dan ook echt weer een rondje gewandeld. Nog wel een piepklein rondje maar dat geeft niks, even de beentjes strekken. Niet dat ik met onze tuin te klagen heb hoor πŸ˜‹, kan hier echt wel een paar rondjes doen.  












Reacties

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang