Bijna 5 weekjes oud.



We zijn al weer op weg naar de 5 weekjes. Deze week hebben de kinderen een beetje water leren drinken. Ze zijn nog niet onverdeeld enthousiast te noemen.




Morgen komen ze de kinderen chippen, dus dan kunnen we niet zo snel meer verloren lopen.

Verder gaan ze steeds verder op vast voedsel. Ook ik draag daar aan bij want nadat ik mijn eten heb gegeten, laat ik mijn kinderen daar graag een beetje van mee genieten.  Baasje en bazinnetje vinden het nou niet altijd even smakelijk dat ik mijn eten opbraak voor de puppen  maar zo gaat dat in de natuur.

Al steeds meer oortjes gaan staan van de kinderen. Ze beginnen steeds meer op echte hondjes te lijken.








Reacties

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang