Ze zijn gechipt


Woensdag was de grote dag, de Raad van Beheer is langs geweest om ze te chippen. Dat ging werkelijk razendsnel. Eerst even checken of alle 8 de kinderen nog aanwezig waren en of ik er ook nog was.  Dan een dikke naald in de huidjes van de kinderen en een klein swapje door de wang. Ik mocht hier even niet bijzijn maar bazinnetje heeft me alles verteld......later. De meneer van de raad van beheer dacht dat we genoemd waren naar een streek in Nederland😁 maar dat is natuurlijk niet zo. Dat weten jullie allemaal wel 😏 maar toevallig was Marijke Saarloos hier, jawel....... dochter van Leendert Saarloos. Dus hebben die meneer weer een beetje wijzer gemaakt. 

Marijke logeert hier een paar daagjes want per slot van rekening, is haar Willow mijn mama en mag ik de kennelnaam van Marijke doorgeven aan mijn kinderen. Een hele eer vinden jullie niet? Ik ben dan ook trotse mama van:

Raaf van de Kilstroom


Skylar van de Kilstroom

London van de Kilstroom

Flo van de Kilstroom

Xena van de Kilstroom

Freya van de Kilstroom

Neva van de Kilstroom


Arya van de Kilstroom











Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang