Ontwormen en Entingen


Afgelopen maandag kregen de kinderen van het bazinnetje nog een wormen kuurtje. Deze keer een beetje vroeger dan woensdag want voor vandaag stond de eerste enting op het menu.

Een paar van de kinderen moesten een beetje dun πŸ’©πŸ’© van de wormenkuur, net zoals ik, helaasπŸ˜•πŸ˜•.

Wie kan dat nou bedenken dat dat o zo nodig is😐. Toen kwam vandaag dan de dierenarts op bezoek. Die was natuurlijk helemaal weg van Wolfgangs en mijn superknappe kinderen. Wat wil je ook als je ze zo alle 8 super lief en rustig in de mand zien zitten.

Elk pupje is gewogen en de gewichten lopen een beetje uitéén van 3,8 kg tot en met 4,2 kg. Verder zijn de allemaal nagekeken. De oortjes, de oogjes, de tandjes , het hartje en zo verder en toen kwam dan die πŸ’‰(prikje). Sommige moesten een beetje piepen maar dat snap ik wel hoor..... ik was overigens lekker in het hondenhuisje gaan liggen zodat de dierenarts mij zeker niet kon vinden.πŸ˜‰

De dierenarts vond dus elk pupje even lief en schattig maar die heeft natuurlijk nog niet gezien hoe ik 's morgens wordt opgewacht totdat ik ze van melk (ja ja ..... die geef ik nog steeds) en van eten voorzie. Keurig voorgekauwd leg ik het eten kant en klaar voor ze neer. Nou dan lijken het wel kleine monstertjes.....πŸ˜‚.

Gelukkig is het weer de laatste daagjes best lekker zodat de kinderen lekker even een uurtje of soms 2 buiten kunnen ravotten. (en dan mogen baasje en bazinnetje binnen alles even netjes schoonmaken , het lijkt net personeel somsπŸ˜‹).










Reacties

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang