Van 8 naar nog 3 pupjes 😒😒😒


De week van de uittocht is begonnen. Waren de kids eerst met 8, zijn het er momenteel nog maar 3. En de volgende gaat nu ook snel naar haar nieuwe huisje. Dan blijven deze twee nog over waar we een leuk, lief huisje voor zoeken.

De eerste pup die wegging vond ik erg lastig hoor, ik heb er de hele dag naar lopen zoeken en 's avonds zelfs de maaltijd voor overgeslagen. Gelukkig hebben de kids er niet zo veel van gemerkt want bazinnetje heeft de kids gewoon eten gegeven (want dat deed ik tot nu toe nog steeds zelf natuurlijk).

Wel ben ik het anders gaan doen, de kids kunnen nu hun hapje zelf wel kauwen, dus in plaats van alles voorkauwen, ga ik nu gewoon de worst (gewoon in zijn geheel) naar ze toebrengen.

Bij het afscheid van de volgende pupjes ben ik ook steeds geweest, bij nummer 2 en 3 heb ik ook nog wel even lopen zoeken maar ondertussen snap ik wel dat de nieuwe baasjes en bazinnetjes ook heel lang op hun nieuwe huisgenootje hebben gewacht. 

Bazinnetje hier laat steeds de waterlanders lopen als er weer eentje weggaat, nou daar snap ik nou helemaal niks van hoorπŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰. 

We hebben ook al van iedereen leuke fotootjes en/of filmpjes gekregen. Iedereen maakt het hartstikke goed tot nu toe.


Zo worden baasje en bazinnetje 's morgens begroet,


Nu ze met drie zijn, hebben ze een avondje in de woonkamer doorgebracht, nou je komt ogen en oren te kort 😱😱😱



En meteen leren slapen in de bench......






Deze dames zoeken nog een baasje of bazinnetje





Reacties

Populaire posts van deze blog

Alle pups zijn uitgevlogen.

Het grote avontuur van Blue en Wolfgang